Tegen de komst van de geitenhouderij? Steun dan nu financieel - 6 februari 2023

20 januari 2023

Tegen de komst van de geitenhouderij? Steun dan nu financieel - 6 februari 2023

Op dinsdag 14 maart 2023 is de zitting bij de Raad van State waar de gemeente Enkhuizen en De Elsenburg BV elk hun standpunten toe gaan lichten over een geitenhouderij op Elsenburg 21 E in Enkhuizen. De gemeente Enkhuizen is tegen de komst van de geitenhouderij. De Elsenburg BV wil daar een geitenhouderij vestigen met 2000 geiten.

Tijdens deze zitting komen twee zaken aan de orde zijnde de
Omgevingsvergunning en het bestemmingsplan. Uit de opbrengst van de lopende doneeractie hebben we advocaat Rob Wertheim kunnen inschakelen voor de Omgevingsvergunningszaak. Hij gaat tijdens die
zitting inwoners van Enkhuizen vertegenwoordigen die tegen de komst van de geitenhouderij zijn.

Om advocaat Wertheim op 14 maart 2023 bij de Raad van State ook in te kunnen zetten bij de bestemmingsplanzaak is op dit moment onvoldoende geld beschikbaar.
Wij hebben uw financiële steun nu hard nodig. Steun ons. Doneren kan op twee manieren.
Via de volgende link
U kunt het ook storten op het volgende bankrekeningnummer.
SP West-Friesland – bankrekeningnummer NL 31 RABO 0162 5212 51 onder vermelding van - Stop de geitenhouderij Enkhuizen.

Maandag 6 februari 2023 zullen wij besluiten of we wel of niet mee gaan doen in de bestemmingsplanzaak. Bepalend hierbij is of er dan voldoende geld binnen is om advocaat Rob Wertheim te kunnen betalen.

Het Doneeractieteam.