Op weg naar de raadsverkiezingen nr. 9: Caitlin van der Kuilen

24 februari 2022

Op weg naar de raadsverkiezingen nr. 9: Caitlin van der Kuilen

Foto: kees van spronsen

De komende weken stellen SP-kandidaten 11 t/m 1 van de lijst voor de raadsverkiezingen in Enkhuizen zich aan u voor – vandaag is dat Caitlin van der Kuilen, woonachtig in de Kadijken.

Even voorstellen! Mijn naam is Caitlin, een sociale vlinder met een passie voor reizen.

Ik ben ooit rechten gaan studeren, omdat ik graag wilde opkomen voor onze rechten en samenleving, maar kwam al gauw tot de ontdekking dat dit slechts het topje van de ijsberg is. Beleid en regelgeving houden namelijk niet altijd rekening met de belangen van de iedereen in onze samenleving en is dat nou juist niet zo belangrijk; inclusiviteit in plaats van exclusiviteit?

Ik hoop de komende jaren met de SP de kern van problemen aan te pakken en niet alleen de gevolgen. Ik wil mij actief inzetten voor ons allemaal - jong en oud - en jullie meningen en suggesties horen, want we moeten het tenslotte samen doen. Denk hierbij aan onze grondrechten die een actief optreden van de (lokale) overheid verlangen: het recht op huisvesting, sociale zekerheid, zorg en onderwijs. Zullen we samen de strijd aangaan voor een eerlijke en veilige samenleving?!