Openluchtspreekuur

26 september 2021

Openluchtspreekuur

Foto: Margreet Keesman

De SP Enkhuizen stond afgelopen zaterdag 25 september bij winkelcentrum Koperwiekplein weer op straat. Alle raadsleden waren aanwezig en we hebben weer leuke gesprekken gevoerd tijdens ons openluchtspreekuur, waarbij we de onze Solidariteitskrant uitdeelden. Want Solidariteit met een hoofdletter S hebben we ontzettend nodig in onze maatschappij.

Het was goed om weer op straat te zijn en in gesprek te gaan met de burgers. We merken ook dat er burgers zijn die helemaal klaar zijn met de politiek. Om wat voor reden dan ook. Of omdat u gelooft wat er op social media langskomt. Of om wat er gebeurt in Den Haag. U kunt ons altijd bellen, een reactie op de website achterlaten of mailen. Om met ons te spreken of om een afspraak te maken.

U ziet ons snel weer. Heeft u iets wat u aan ons kwijt wilt? Houd onze website in de gaten. We spreken u graag!