Fractie SP stelt schriftelijke vragen over SMC, laadpalen en MEE de Wering

15 januari 2020

Fractie SP stelt schriftelijke vragen over SMC, laadpalen en MEE de Wering

De fractie van de SP heeft de over drie onderwerpen schriftelijke vragen gesteld. Wilt u daar iets over kwijt? Meld het ons via het meldpunt op deze website of door een reactie op dit bericht.

We hebben vragen gesteld over de stand van zaken van het SMC. Er worden in de Vijzelstraat appartementen gebouwd, maar wat er nu staat te gebeuren met het grote gebouw aan de overkant? Daarover tast onze fractie in het duister.We stelden deze vragen over het SMC.

Hoe werkt het eigenlijk als je een laadpaal op eigen terrein moet zetten maar je eigen terrein is de walkant in de Boerenhoek. Hierover stelde we de volgende vragen .

Doordat de gemeente Hoorn als woordvoerder van de Westfriese gemeenten met MEE de Wering niet uit het uurtarief kwam, heeft MEE de Wering de samenwerking na ruim 60 jaar opgezet. Reden: zij kunnen niet onder de kostprijs gaan werken. Wat heeft dit voor gevolgen voor onze inwoners, voor de Sociaal Raadsvrouw, voor de begeleiding? Dat wil onze fractie gaat weten via de volgende vragen .

Margreet Keesman