SP-afdeling Hoorn opgeheven

10 augustus 2018

SP-afdeling Hoorn opgeheven

Het landelijk partijbestuur heeft begin juli 2018, op verzoek van de leden zelf, besloten de afdeling Hoorn op te heffen. Het bleek, door allerlei omstandigheden, niet meer mogelijk om als zelfstandige afdeling verder te gaan.

Aan het bestuur van onze afdeling is gevraagd om de leden van de oud-afdeling onder haar hoede te nemen. Dat betekent dat de SP-leden in de gemeenten Hoorn, Medemblik en Koggenland voortaan ook vallen onder SP-Westfriesland-Oost.

Met enkele actieve leden in Hoorn is het bestuur op dit moment in gesprek om de mogelijkheden te bekijken om in Hoorn een werkgroep voort te zetten of te starten. Ook moeten enkele ‘lopende’ zaken worden voortgezet, zoals het bezorgnetwerk van Tribunes e.d.

Met de aansluiting van de leden in de oud-afdeling “SP-Hoorn” is SP-Westfriesland-Oost ruim twee keer zo groot geworden. Het is van belang dat we de ontwikkelingen in de gehele afdeling, dus nu ook in Hoorn, Medemblik en Koggenland, actief blijven volgen en ook zichtbaar blijven en worden in het hele gebied.

Wilt u daar aan meewerken, laat het ons dan weten.

Wim Hoogervorst

afdelingsvoorzitter SP Westfriesland-Oost

Reacties

Spijtig en pijnlijk maar er is geen andere mogelijkheid. Als werkgroep kunnen we ons opnieuw oprichten.