Binnenkort de nieuwe afdelingskrant ...

28 augustus 2017

Binnenkort de nieuwe afdelingskrant ...

Eén dezer dagen valt bij elke Enkhuizer de nieuwe afdelingskrant op de deurmat (of in de brievenbus, dat kan natuurlijk ook. In de afdelingskrant vertellen we over een aantal zaken waar we mee bezig zijn.

Op de voorkant prijkt een foto van onze raadsfractie – nu (tijdelijk, hopen we) in de oppositie na het vertrek van onze SP-CDA-CU/SGP- coalitie die zoveel goede dingen voor Enkhuizen in gang hebben gezet. De fractie strijdt ervoor dat deze ontwikkelingen door blijven gaan, en natuurlijk willen we na de komende raadsverkiezingen gewoon weer ‘aan de knoppen’. Om de verkiezingen te kunnen winnen start in september de verkiezingscampagne; het verkiezingsprogramma is bijna gereed.

Groot nieuws is het starten van de SP-Hulpdienst. Vanaf donderdag 28 september a.s. zal elke donderdagmiddag van 16.30 – 17.30 uur een aantal hulpdienstmedewerkers aanwezig zijn in de kleine zaal van Wijkcentrum De Bonte Veer. Heeft u problemen met de overheid, op financieel gebied of op ander vlak, kom dan eens langs om met ons in gesprek te gaan. Samen met u kunnen we wellicht in actie komen om de problemen te lijf te gaan. Op deze website vindt u meer informatie over de werkzaamheden van de SP-Hulpdienst.