SP-ledenwerkgroep in Stede Broec

14 februari 2008

SP-ledenwerkgroep in Stede Broec

In Stede Broec is onder de vleugels van de SP afdeling West-Friesland Oost een ledenwerkgroep opgericht. Wij zijn een enthousiaste groep mensen die zich zal gaan inzetten voor een menselijker en socialer Stede Broec.

Stede Broec is een fijne gemeente waar het goed wonen, leven en werken is. Helaas gaat er op maatschappelijk gebied nogal eens iets mis. Wij zien het als onze taak deze misstanden op tijd te signaleren en onder de aandacht te brengen. Men zal ons regelmatig op straat zien om het contact met de burgers te onderhouden en onze mening uit te dragen. Wij volgen het gemeentebestuur op de voet. Foute beslissingen en slecht bestuur worden door ons opgemerkt en aan de kaak gesteld.

Ons doel is doorgroeien tot een zelfstandige afdeling. Deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2010 behoort dan zeker tot de mogelijkheden.
Daar hebben wij uw hulp bij nodig. Bij deze roepen wij u op zaken die niet goed gaan aan ons te melden. Dit kan via deze website.