Steun Afghanistan - Stop de Oorlog

15 december 2007

Steun Afghanistan - Stop de Oorlog

Uit protest tegen de verlenging van de Nederlandse missie tot 2010 organiseert het Comité Troepen Terug uit Afghanistan (SP, GroenLinks, Stop de Oorlog en Platform tegen de Nieuwe Oorlog) op maandag 17 december een protestactie bij de Tweede Kamer voorafgaand aan het Uruzgan-debat op 17 december in de Tweede Kamer.

Het besluit van het Kabinet betekent de voortzetting van een operatie die dagelijks verder uitmondt in uitzichtloze oorlog, is niet in het belang van de wederopbouw van Afghanistan en staat lijnrecht tegen de wil van de meerderheid van de Nederlandse bevolking.

Protesteer mee op maandag 17 december bij de Tweede Kamer.
We roepen alle SP leden op om deel te nemen aan de protestactie en samen per trein te reizen vanaf Amsterdam Centraalstation naar Den Haag.

Voor diegene die uit de kop uit Enkhuizen komen, om aansluiting te vinden op de collegae SP-ers uit Amsterdam, is het zaak de trein van 08:53 uur te nemen. Je zult dan aankomen om 09:57 uur op perron 7a te Amsterdam CS.

De Amsterdamse SP-ers verzamelen om 10:15 uur op perron 14a op Amsterdam CS en zijn dan met de trein van 10:41 uur tijdig in Den Haag voor de protestactie die om 5 voor twaalf (11:55 uur) begint op het Plein in Den Haag.