Campagne op volle toeren

17 februari 2006

Campagne op volle toeren

De campagne van de SP draait op volle toeren (al zijn we in tegenstelling tot andere partijen altijd actief):

• Deze week gaat de SP alweer de wijken in met de SPeciale editie, onze verkiezingskrant die rechts in het verkeizingsmenu te vinden is.
  • Door Enkhuizen: SPotjes, kleine posters met een boodschap.
  • Onze weergaloze SPees de Game, een weergaloze online game voor de verkiezingen.
  • Inhoudelijk over financiën, zie rechts in het menu.

Voor informatie over al deze zaken (en bijvoorbeeld de teksten van de SPotjes uitgelegd), klik op "lees verder".

Komende week trekt de SP Enkhuizen de wijken in om bewoners de verkiezingskrant ‘SPeciale editie’ aan te bieden.
Hierin worden de nummers 1 t/m 4 op de kieslijst voorgesteld en er staat een beknopte versie van het verkiezingsprogramma in afgedrukt. Ook wordt er in de krant ingegaan op enkele zaken waar de SP zich de laatste tijd mee heeft beziggehouden. Het is een aanvulling op de verkiezingsfolder die afgelopen week huis-aan-huis is verspreid.

Spotje politie
De SP wil dat de openingstijden van het politiebureau verruimd worden.
SPotje aan boord

De SP wil graag de kritische waakhond van de raad worden. Stem dus op de SP!