OV-vervoer en klachtenmelding

31 januari 2006

OV-vervoer en klachtenmelding

Aangenaam verrast vandaag: Prominent stuk in NHD over Esther Fluiter en de problemen met het OV-taxivervoer. Ik had al een aantal keren met haar gesproken en de tip gegeven omcontact te zoeken met het NHD en meteen een meldpunt op te starten omdat individuele klachten meestal niet leiden tot een constructieve verbetering, en op deze manier kan je de klachten in kaart brengen en bundelen en vervolgens aanbieden aan de verantwoordelijken. En voila, zo is geschied.

Inmiddels is Esther al doorverwezen naar onze man Bert in de Provinciale Staten en gezamelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat dit probleem in de hele kop van N-Holland speelt, dus is het zaak het breder te trekken. Dat gaat op korte termijn ook gebeuren door middel van een week lang openstellen van een meldlijn in diverse plaatsen in N-Holland., Uiteraard houden wij u op de hoogte.Tot dan is Esther Fluiter de aangewezen persoon om meldingen aan door te bellen of nog liever, te mailen: efluiter@hotmail.com of 0228-319211.